13 aug. 2009

Uppskjutanden.

Jag har den extremt dåliga vanan (eller är det ovana?) att skjuta upp saker och ting. Trots att det i många fall tar max en halvtimme. Jag VET att om jag bara gör det har jag det överstökat och slipper oroa mig över det. Men det gör jag ju inte. Istället oroar jag mig. Tänker "jag borde...imorgon...då!" Veckorna går, och man börjar bli mer och mer nervös. Får lite ångest över att man inte har tagit tag i sakerna. Nu har jag iallafall gjort det, eller en av sakerna och blivit av med alla mina pengar på kuppen eftersom CSN vill ha en liten stämpel av skolan, som jag inte kan ordna förrän i september. Härnäst ska jag bara anmäla mig till kurser. Städa (och därmed hitta det där CSN-pappret som jag VERKLIGEN hoppas ligger här). Boka flygbiljett.

Men först ska jag iväg och jobba, på min lediga dag.

Inga kommentarer: