4 juni 2009

I just knew.

Självklart hann jag ju inte börja städa. Jag har tömt den lilla resväskan, men hällde ut det mesta på golvet, och alla kläderna ligger nu istället i en hög i den stora resväskan. Lyckat. Jag får titta igenom den nu, i jakt på rena trosor, och packa för imorgon åker jag till Jönköping (även fast SB egentligen inte ville ha mig där, men kunde inte avboka, kan ju inte slänga pengar omkring mig). På tal om SB köpte jag armband på Gatwick. Två. Jag har varit på jakt jättelänge, jag har bestämt mig att jag ska ha massvis med armband i sommar, det hade jag alltid när jag var liten (fem? fyra?). SB tycker inte om armband. Det var ju synd. Jag tycker inte om hans skägg. Jag är lite bitter och arg. Det blir så när jag inte har träffat honom på två månader. Dessutom har jag ont i magen och en kropp som inte alls gör som jag vill. Dum. Nej. Packa nu. Sedan får jag titta vilken buss jag behöver ta imorgon. 

Inga kommentarer: