29 sep. 2009

Oj.

Imorgon skulle jag gått på en "fest" i mitt department (kommer aldrig ihåg vad det heter på svenska), men när jag öppnade Squirrelmail nyss hade jag fått det här mejlet:

Dear all,

I'm really sad to have to tell you that one of our new first year
students died earlier today. We have therefore cancelled the party on 30
September - it just didn't seem right to go ahead with it. It's not
clear what exactly happened but there are some further details at
http://www.ucl.ac.uk/news/cancellation.

Sorry to have to give you such bad news.

Best wishes,
Stefanie

Usch. Så hemskt.

Jag äter frukost och väntar på att posten ska komma, så jag vet om jag behöver bege mig till banken idag (å andra sidan kan jag göra det imorgon, nu har jag ändå inget att gå på). Annars ska jag ta en lång promenad i parken eller utforska området lite.

Inga kommentarer: