23 apr. 2010

Godmorgon!

Solen skiner, men jag planerar att vara inne och vara duktig större delen av dagen. Jag har tre uppgifter som ska in nästa vecka, två av dem är jag mer eller mindre klar med. Jag ska göra färdigt dem idag och skicka in dem, så slipper jag iallafall tänka på det. Den sista uppgiften har jag inte ens börjat med och har inte heller en aning om vad jag ska skriva om. De senaste dagarna har jag knappt rört på mig alls och ätit jättemycket ute, så idag hade jag tänkt att inte spendera några pengar alls, inte ett endaste litet pence, och gå ut i parken för att åtminstone få lite motion och sol i ansiktet. Dessutom måste jag leta upp en brevlåda. Den enda brevlådan jag känner till i vårt område är för tillfället stängd.

Nu ska jag göra mig ordning och plocka undan på mitt rum lite innan jag tar tag i pluggandet.

Inga kommentarer: