12 apr. 2010

Måndag.

Min uppsats är mer eller mindre snart färdigt, mer för att jag inte orkar arbeta på den mer än av någon annan anledning. Vädret har varit jättefint idag. Perfekt, när jag har varit tvungen att sitta inne större delen av dagen och arbeta. Helst hade jag bara velat sitta ute, läsa Lantliv och dricka te. Nåväl. Senare ikväll ska jag packa. Mamma och pappa kommer hem snart, jag tänkte försöka gå ut med Celma då också, umgås med föräldrarna, vara ute i kvällssolen. Jag tror inte att jag har så mycket att packa, så jag sparar det till senare inatt. Jag behöver mest packa upp, städa lite och plocka iordning mina saker. Det känns jobbigt att jag måste åka redan imorgon. Nästan skönt också. Jag har mycket att göra när jag kommer tillbaka. Nu ska jag försöka göra färdigt min uppgift (som ska in 18.00) så jag hinner göra lite annat också.

Inga kommentarer: