27 okt. 2011

Kurs ett avslutad!

Min första kurs på ABM-programmet är slut! Jag ska bara skicka in min kursdagbok imorgon också (när jag har skrivit färdigt den...), artikeln har vi redan skickat in. Idag var jag inne en snabb sväng i Helsingborg (jag spenderade säkert mer tid på bussen än i stan) och köpte hudkräm på Body Shop (TIPS! Halva priset hela helgen på Kullagatan i Helsingborg!), köpte böcker, laddade busskortet och lämnade böcker på biblioteket. Jag lyckades därmed även göra mig av med rätt mycket pengar, att köpa böcker är ju svindyrt! Och att ladda busskortet kostade 750 kr. Suck.

Föräldrarna är lediga imorgon, egentligen skulle vi ha åkt till Lund och gått på Historiska museet, men det får bli av någon annan gång. Nu vill mamma åka till Ullared istället, hahaha. Jag har aldrig varit på Ullared, det kan bli spännande. (...ELLER?!) 


Förresten: krokusarna blommar i Stadsparken i Helsingborg. Och jag såg en ekorre. En sådan där söt liten röd svensk ekorre. :)

Inga kommentarer: