23 okt. 2011

Min helg.

Mycket dålig stil att inte blogga på en vecka, jag vet. Jag har haft fullt upp med artikeln, men den är färdig nu! På tisdag ska den lämnas in för kamratgranskning, därefter måste vi nog jobba lite mer på den. I torsdags hade vi en intressant föreläsning med en representant från fackförbundet DIK (har tyvärr glömt vad hon hette) som bl.a. handlade om att vi måste börja sätta mål, ha en vision, jobba med våra personliga varumärken, sådant man inte egentligen tänker på men borde börja tänka lite på nu. I fredags fyllde mamma år; vi var på Kullaberg med hunden och jag bakade cupcakes. Igår fikade jag i Höganäs och spelade the Sims. Idag har jag faktiskt kollat upp kurslitteraturen inför nästa kurs (DUKTIG) och lånat en kursbok i Höganäs. Och det är mer eller mindre min helg.

Inga kommentarer: