14 dec. 2012

#mh12

Jag bestämde mig för att trotsa snön, kylan och vad-det-är-jag-nu-har-dragit-på-mig och gå på Tankesmedjan för Musikhjälpen på Mejeriet! Eftersom jag mådde sådär passade jag på att inviga en av mina nya favoritklänningar från London (den har fickor, bara det) och mina bruna högklackade boots jag köpte på Åhléns i somras, så att jag iallafall kände mig fin. Men en kaffe och en pepsi senare mådde jag helt ok, och det var faktiskt riktigt kul! (Jag lyssnar aldrig annars på Tankesmedjan för att jag inte tycker att Jonathan Unge är rolig...men alla andra gillar jag egentligen) Man ska gå hem när man har som roligast (eller rättare sagt när man fortfarande mår ok efter koffeinet + sockret), så jag cyklade hem i halvtid. Men det var kul!

Nu ska jag försöka sova, i morgon ska jag upp tidigt och jobba. 

Inga kommentarer: