1 maj 2013

Ett litet uppsatsinlägg.

Igår skickade vi in vår masteruppsats inför opponeringen!! (som är om nästan precis två veckor) Det ska bli skönt att inte tänka på det alls på iallafall ett par dagar. Jag har varit riktigt stressad de senaste veckorna, med uppsats, jobb, träning, mat och allt annat. Det är rätt ansträngande att aldrig kunna slappna av helt.
Idag har jag iallafall försökt göra det något då jag iallafall inte har någon uppsats att vara stressad över (det får jag vara nästa vecka istället) och inte jobbar förrän på måndag. Tagit en lång promenad i Lund (som var fyllt med skräp i mängder och en och annan spya morgonen efter valborg, lyssnat på P1, sorterat papper och suttit i solen på balkongen och läst gamla facktidningar som jag inte har hunnit läsa tidigare. Ungefär så kommer min torsdag nog också att se ut fast kanske med ett besök på simhallen.

Vamos a ver.

Inga kommentarer: