30 nov. 2009

Dåligheter.

Jag har varit lite dålig på att blogga de senaste dagarna. Har haft fullt upp med en fonologiuppgift i helgen, och till fredag måste jag ha skrivit en uppsats på max 2000 ord.

Jag gick och köpte Westlifes nya skiva idag, direkt efter skolan. Var rätt nöjd. Jag köpte också ett nytt paraply på H&M och passade på att köpa en randig tröja. Först var jag inne på. Urban outfitters. Älskar UO men de har tyvärr lite för dyra klädr, och mest bara mindre storlekar. Eller har alla andra, alla som inte är storlek x eller xs, redan varit där och köpt kläderna? Jag hittade ett halsband med en liten - fungerande - kompass och blev jätteglad. Praktisk och söt. Duktiga bloggare lägger upp bilder, så det får jag göra. Dåliga bloggare lovar att de ska lägga upp bilder men gör det inte.

Nu måste jag plugga. Förresten bloggar jag från min iPod. Det ni.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar