11 nov. 2009

So let that beat control your body, baby.

Här på Spotify.

Väldigt mycket musik just nu. Men det gör ju inget. Fick jag välja själv skulle jag nog bara skriva om musik.

Jag har skrivit massa anteckningar till min uppgift; nu ska de bara in i datorn, också måste jag rita träd och så. Syntaktiska, inte sådana med löv. Jag köpte bara en fin sjal i stan, två kg blodkorv och lånade fyra skivor på biblioteket (två Salem, en Timo, en Fibes, Oh Fibes!). Det var allt man fick låna. Annars hade jag nog lånat tio till, minst. Till jul...! Jag hittade perfekta kängor på Axel Larssons, men de var glansiga OCH matta och rätt konstiga. Nu ska jag leta kängor på Granngården istället.

Korven är inte till mig. Jag är inte så glad i det. Jag tänker att det ska vara gott. Inte för att det är äckligt. Det är mest "jaha, ok". Helt ok med en massa lingonsylt. Å andra sidan är ju allt gott med mycket lingonsylt, så det säger ingenting.

Inga kommentarer: