7 maj 2010

Fem saker

  1. Jag har varit på ULU:s housing fair. Jag trodde att det var på UCL och gick dit först, när jag väl kom till ULU var det världens kö och jag fick köa i nästan en timme. Roligt. Jag försöker att inte bli för orolig vad gäller att hitta boende. Det går förstås sådär, är det något jag är bra på är det att oroa mig i onödan.
  2. På väg hem igen köpte jag en latte på Sacred eftersom jag var trött och frusen. GOD LATTE!
  3. Varför börjar askmolnet sprida ut sig över Europa igen?! Om lite mindre än två veckor åker jag till Sverige. Jag vill väldigt, väldigt gärna åka hem, även fast det bara är tre dagar. Dessutom har jag rätt mycket saker som jag behöver ta med hem. Förbaskade islänningar.
  4. Är jag den enda som verkligen inte är intresserad av brittisk politik? Bara gamla gubbar bestämmer, deras valsystem är grymt orättvist och det var ju ingen som fick någon majoritet ändå i valet. Så nu ska de förstås bråka i ett par veckor.
  5. Nu ska jag börja städa.

Inga kommentarer: