7 jan. 2008

Frukostklubben.

Jag har inte skrivit på mitt personal statement på hela helgen! Usch Malin, hyi! Men samtidigt känns det jätteskönt. Jag har å andra sidan läst ut två Tamora Pierce-böcker, och är nu rätt arg att fyran varken finns i Höganäs eller i Helsingborg, och blir ännu argare om jag måste beställa den själv för att få reda på hur det går. Fast jag köpte ettan relativt billigt i bokaffären, så fyran kanske finns där också? Håhåjaja.

Idag (igår...) såg jag The Breakfast Club. Jag tyckte om den, även fast SB gnäller som vanligt. BAH! Fast så är jag också väldigt intresserad av allt 80-tal (förutom äcklig hårdrock/pudelrock - USCH), och bara att den är från 80-talet och deras kläder, musiken etc räcker rätt långt för att jag ska tycka om den.
Nu borde jag vara duktig och gå och lägga mig (om jag hade varit det hade jag redan gjort det och redan skickat iväg min ansökning), för imorgon ska jag kanske gå upp tidigt.

Inga kommentarer: