29 jan. 2008

Tell me, tell me that you love me.

Å, Morrissey!

Imorgon har jag planerat att gå upp klockan 10 (tidigt) för att äntligen, nu efter snart två månader, gå ut och springa för första gången! Eller, äntligen och äntligen. Det kommer vara jobbigt att gå upp tidigt, likaså att springa. Men det behövs göras, annars lär jag aldrig gå ner i vikt om jag inte anstränger mig lite.

På tal om att anstränga sig! Idag har jag, förutom att städa upp efter Pontus härjningar i köket, tvättat. Precis. Tvättat! Men mamma klagade ändå, på allt från upphängningen (så dåligt var det inte), till torkskåpet och hur jag hällde i tvättmedlet. Och sen tvingade hon mig vika handdukar. Bah. Stackars Malin! Men jag måste komma ihåg att tömma torkskåpet innan jag går. Och gå ut med Celma. Sen vill jag gå till Humana i Helsingborg och se om jag hittar en söt klänning...å andra sidan har jag aldrig hittat en söt klänning i min storlek, så egentligen borde jag gå till H&M eller Lindex istället. Det var så länge sen jag köpte en ny klänning (den vita räknas inte...!), för att inte nämna en ny kjol! Håhåjaja. Och jag måste verkligen köpa nya skor. Mina andra är så otroligt fula och slitna.
Haha, jag vill också ha en knubbig japan! En knubbig japan under min säng skulle vara perfekt. Fast då skulle Jesus behöva flytta på sig. Typ till garderoben. Men han skulle inte få plats i min garderob. Så det blir inga knubbiga japaner under min säng än så länge. Puff...

Imorgon är det dags för min andra spansklektion. Jag har inte pluggat alls på grammatiken. No es bueno, no es bueno nada. Och jag hoppas att min bok (och mina Haruki Murakami böcker!!!) ska anlända imorgon.

Inga kommentarer: