7 jan. 2008

1, 2, 3, 4...

Idag gick Malin upp tidigt (klockan 9...) för att släpa in sig till Höganäs vilket visade sig vara rätt onödigt. Men när jag kom hem lyckades jag laga lasagne med ett helt improviserat recept som var helt okej. Tjoho. Jag kanske kan lära mig att laga ordentlig mat trots allt. Och sen skrev jag på min personal statement, och alla andra UCAS-saker. Och jag är nästan färdig! Jag tror inte att jag ska ändra mer på något tills imorgon när SB ska hjälpa mig och titta igenom allt.

Jag har iallafall varit ovanligt effektiv idag, även fast jag varken har städat mitt rum eller varit ute på en lång runda med Celma (till ICA och tillbaka räknas nog inte som det...).

Puff. Jag är förstås sen som alltid, alla andra pratade om Feist hela 2007, och hon är med på varenda "Best of 2007"-lista som finns. Och jag fattade ju absolut ingenting! Två jättesöta gröna klänningar skymtar förbi. Jag vill också ha en grön klänning! (Nej, jag har inga gröna klänningar)

Inga kommentarer: