31 juli 2009

Frukost, helt enkelt.

Det här är min nya favoritblogg. Simply breakfast. Jag älskar frukost, det värsta är att frukosten oftast intas tidigt på morgonen då man varken har tid eller ork att göra något storslaget utav
det. Som att koka ägg. Jag förstår mig inte på människor som inte kan äta något på morgonen. Det är som med människor som inte tycker om hundar eller djur. Nu ska jag släpa mig ur sängen och äta frukost. Sen ska jag cykla iväg till jobbet. Jag stänger både idag och imorgon; skönt, för jag kan sova rätt länge, men också rätt trist, eftersom jag slutar så sent och inte hinner göra något.

2 kommentarer:

belén sa...

OH!! IDAG åt jag världens BÄSTA frukost(brunch). YUM. Superfärskt och smarrigt.

Scambled eggs, jättegod "morgonsallad" med morot, tomat och mynta bla, fetaost, tonfisksallad, underbart valnötsbröd, små ostpiroger, minicroissants med sylt och creamcheese, yoghurt med granola och ett stort glas färskpressad grapefruktsjuice.

HIMMELRIKET.

(alltså, om du undrade vad jag ätit till frukost idag...)

Malin sa...

Nej. Nu är jag bara sjukt avundsjuk.