2 juli 2009

Mina sista lediga dagar bara rusar förbi! Det går så snabbt så jag nästan blir rädd. På måndag börjar jag jobba. Tråå-kigt. Speciellt när det är så fint väder och man hellre vill gå ner och bada än springa runt och svettas. Igår var jag på Ven hela dagen; jag tycker mycket om Ven! Däremot tycker jag inte om alla turister som trycker i varje buske (fast jag är kanske också en turist...?). Jag tänkte bada idag också, även fast jag har ont i halsen. Kanske inte så smart egentligen, men det är varmt, och jag är ju ledig? Imorgon åker jag nog till Småland för att göra småländska saker, som att cykla ner till sjön och bada (det är rätt äckligt att bada i sjöar, också flyter man inte). Men mamma vill nog att jag ska måla.

Nu ska jag göra mig iordning för att bada!

Inga kommentarer: