6 juli 2009

Guuud.

Vet INTE hur jag ska klara 6 veckor till. Jag hade fullt upp hela dagen från klockan två (13.50) och framåt. Taskigt schema har jag också, jag jobbar fyra dagar nu och är sedan ledig en dag (fredag), sedan stänger jag tre dagar i rad, jobbar tidigt tisdag och är ledig onsdag och torsdag. Är det lika stressigt som det var idag kommer jag avlida. Eller döda någon. Jag försöker intala mig själv att jag kommer vänja mig, men det gör jag varje sommar.

I början var jag jättenervös. Det gick inte så snabbt då. Jag får luggen i ögonen hela tiden, det är jättejobbigt. Så imorgon måste jag försöka leta reda på lite hårnålar eller ett diadem, var nu de är någonstans.

Nästa år ska jag minsann satsa på ett sommarjobb där man kan chilla lite och inte sliter som en gnu och får ont i fötterna eller behöver vara trevlig mot folk (fast något sådant finns nog inte).

Inga kommentarer: