3 dec. 2009

Blank in the head.

Kör man min blogg genom Google translate är det vad man får upp.

Jag vet inte riktigt det gick till, men jag tror att jag är färdig med uppsatsen. Jag tänkte göra ett litet ryck och läsa igenom allt ordentligt. Så jag kan gå och lägga mig tidigt, och komma upp tidigare imorgon för att skriva ut den och så. Men jag tänkta äta något först. Dåligt att äta så sent, men jag har inte ätit sedan klockan tre, förutom en banan och mince pie. Vi var på Student Carol Service, anordnad av UCL's Christian Union. Förra året hamnade vi bredvid en tokig tjej som sjöng överstämma på ALLA låtar, jättehögt. Otäckt. Mindre otäckt i år, och rätt mysigt. Däremot trängde sig folk i mince pie-kön. Mycket, MYCKET okristligt gjort!

På tal om mince pies kan jag inte komma underfund med om jag gillar dem eller inte. De vi fick idag var så hiskeligt söta. Jag får kanske äta några till, och fundera på det.

Inga kommentarer: