21 dec. 2009

Halleluja!

Jag har haft en jättefin början på mitt jullov (om man nu kan kalla det för jullov, fortfarande en tenta kvar). Gårdagen spenderade jag i min nya röda Uniqlo-fleece (fleece är mycket underskattat) och HH-långkalsonger, bakade lussekatter och grahamsbullar, var ute i snön med hunden och fick t.o.m lite pluggat. Just snön är det bästa. Fint!
Mamma skrattade åt mina lussekatter. Så fula var de väl inte? De var fulare förra året. Då skrattade hon också.

Nu ska jag fixa lite, gå ut med hunden, lyssna på massvis med svensk bra musik som inte finns på engelska Spotify och sedan kanske åka till Höganäs. Jag blir så irriterad av reklamen på svenska Spotify. "Grej of the day"?. Vad är det för fel med det svenska språket? Jag blir ännu mer irriterad av Tele2s "born to be cheap/sheep"-reklam. Jag önskar att Sverige kunde ha en svensk Lari Kotilainen.

Spotify.

Inga kommentarer: