19 jan. 2011

SSEES

Hej! Jag sitter i SSEES common room. Nu ska jag äta en macka (tyskt rågbröd med svensk Kalles och engelsk cheddar - jag är så internationell!!), en apelsin och dricka lite kaffe. Sedan ska jag plugga i fyra timmar. Klockan fem ska jag bege mig hem och lämna min dator och simkläderna, för klockan sex ska jag till Wagamama i Camden!
KONSTIG EGOBILD. Testa själv att försöka se naturlig ut när man försöker  ta smygbilder på sig själv med sin mugg när det sitter en massa andra människor i rummet. 
Jag gillar SSEES! Det hade varit mysigt att studera här, speciellt om jag hade läst Finnish studies. Ryssarna som alltid står och röker vid ingången, pratar jättehögt på ryska och tittar lite konstigt på en verkar inte så trevliga. Men det hade jag nog kunnat leva med.

Inga kommentarer: