26 jan. 2011

Tajmtäbel

Den här terminens schema! (spännande värre) Ärligt talat är jag inte så nöjd med det, måndagen är inte så rolig. Och jag hade hellre varit ledig på fredag än på onsdag. Nåväl, det hade kunnat vara värre också.
Vi kom överens att göra hälften var av presentationen, hon skulle skicka den till mig när hon var färdig men jag har inte sett den hittills...Jaja, största delen är iallafall färdig. Imorgon ska jag förbereda resten. Förutom presentationen har jag tagit tag i lite saker och betalat min terminsavgift och har nu inga pengar kvar. (SANT. Jag vågar inte riktigt tänka på hur jag ska klara mig, det löser sig säkert) Nu ska jag göra färdigt fonologiläxan (som är omöjlig) så jag blir av med den. Sedan ska jag äta middag, kanske köttbullar med spagetti och ketchup, och titta på Come fly with me (en ny serie med Little Britain-gänget) som jag (eller snarare SB) upptäckte igår.

Inga kommentarer: