17 jan. 2011

Saker och ting kan bara bli bättre!

Idag är årets mest deprimerande dag. Då borde ju saker och ting bara bli bättre härifrån väl? Eller?

Idag började jag klockan nio. Nio-föreläsningar/seminarier är nog det värsta som finns, speciellt en måndagmorgon. Suck. Nåväl. Idag fick jag hem bilderna jag beställde förra veckan! De flesta bilderna är nog på Celma (med Pontus på andraplats, honom ser jag ju rätt ofta ändå?). Städerskorna tycker nog jag är tokig som har 50 bilder på en liten hund över hela rummet, haha.
Piggaboda, maj 2010
Hunden!
Nu ska jag lyssna på den här, äta en apelsin, dricka lite pepparmintste (smakar lite som polkagris!) och plugga. Imorgon hade jag tänkt ta lite sovmorgon, det behövs (egentligen har jag en pragmatiktutorial kl 10, men föreläsaren sa att vi inte behövde komma + vi kommer bara diskutera pragmatikens grunder, dvs sådant vi redan ska kunna och inga spännande nya saker). Speciellt eftersom jag lär vara uppe ett tag till och plugga. Suck (igen!).

Inga kommentarer: