13 jan. 2011

Joy!

En av mina favoritaffärer i London är Joy. De har alltid jättefina kläder, speciellt klänningar, men är lite för dyra för att man ska köpa någonting. Just nu har de superrea på upp till 70%, vilket gjorde mig riktigt glad.

Tyvärr har jag märkt att deras kläder är lite små i storlekarna. Jag testade en kappa, flera klänningar och en kofta, alla i L, och mer eller mindre alla var alldeles för små. (Kappan var röd med puffärmar, blommigt foder, blommiga knappar och rosettfickor. Det kanske var bra att den inte passade) Ok att jag kanske inte är särskilt smal men jag brukar ju kunna ha kläder i L. Inte heller hade de några större storlekar än L. Däremot hittade jag en söt blommig klänning som passade och bara kostade £20 pund. LYCKA!! Hade jag inte suttit på en offentlig plats hade jag kunnat ta en bild på den. Nu får det vänta tills jag kommer hem eller pallar. 

Nu borde jag plugga och inte blogga. Klockan är redan halv fem och det har inte blivit så mycket av det förstnämnda. På hemvägen måste jag köpa smör och något att äta. Jag har ätit linssoppa varje dag sedan i lördags och är inte så sugen på att äta det idag också. 

Inga kommentarer: