10 maj 2011

En vecka kvar...

Jag sitter i SSEES och ska äta lunch! Och plugga. Såklart! Jag tänkte spendera några timmar med att studera finska, promenera hemåt och jobba med min presentation. Hittills har jag gått till mitt department och hämtat det där intyget som jag måste skicka till Sverige. Jag hoppas verkligen att de nöjer sig med det. Också har jag handlat lite på Waitrose, bl.a. lunch och bröd (för 3 kronor! datumet är bäst före imorgon, men ändå, kan ju frysa in det).

Lite dassiga färger, förstår inte riktigt varför? Iaf: Brie & grape with redcurrant chutney-macka och fruktsallad till lunch! Och grönt te från Pret.
Förresten. Om en vecka har jag min första tenta och min long essay-presentation. Jag försöker att inte oroa mig för mycket, men det börjar smyga sig på. Huh.

Inga kommentarer: