13 maj 2011

Ny klocka!

Hej! Blogger har inte fungerat mer eller mindre på hela dagen så jag har inte kunnat blogga förrän nu. Jobbigt! Sen sist har jag tittat på asagudar i 3D på bio och gått på födelsedagsfest där majoriteten av gästerna rökte = min favoritkofta stinker rök för tillfället. Inte särskilt trevligt. Dessutom hade jag inte sovit så bra natten innan och var trött och inte särskilt peppad.

För någon dag sedan insåg jag att det är bra att ha en klocka när man skriver tentor, så jag har köpt en klocka från Muji som jag har spanat in i säkert över ett år. Jag testade en svart först men tänkte att rött skulle vara finare. Det vita bandet hade nog varit snyggast men hade antagligen inte varit vitt så länge...

Nu ska jag plugga lite till innan jag går och lägger mig. Jag sov jättedåligt inatt och har därför varit trött och seg och konstig hela dagen.

Inga kommentarer: