15 maj 2011

Fel låt vann!

Sämsta låten juh. Dessutom tror jag inte ens att de som bor i Azer-hur-fasiken-man-nu-stavar-till-det vet var landet ligger. Inte i Europa iallafall. Vem vinner nästa år? Iran? Sydkorea? Australien? Jaja, nu släpper vi det och går vidare. Jag känner mig lite nere idag (förkylning på gång?), så jag tänkte piffa lite och gå ut och kanske sätta mig på ett fik någonstans.

Jag testade ett par högklackade skor på New Look som passade (annars är alla skor för smala för mina breda fötter). Och nu kan jag inte riktigt släppa det. De hade ett litet spänne som jag inte riktigt gillade just då, men jag funderar på att gå tillbaka och testa dem igen. Då kanske jag slutar fundera mer på om de verkligen var fina eller inte. Först ska jag ta på mig en fin klänning så jag mår lite bättre. Tjosvejs.

Inga kommentarer: