12 dec. 2010

Glad tredje advent!

Jag skulle ha spenderat helgen i biblioteket, men har inte gjort det... I fredags kvall gick jag pa julmarknad i Hyde Park. Det var mysigt men sa himla mycket folk och dessutom blev det varken nagon varm choklad eller rostade kastanjer. Darefter akte jag hem till SB och tittade pa Glee och at pizza och pannacotta. Mums. Igar besokte jag Koko i Camden for forsta gangen (borde jag skammas som har bott sa lange i London men inte varit dar innan?) for att fira SBs klasskamrat. Det var mindre an jag trodde, antagligen mest for att alla sager att det ar JATTEstort men de spelade iallafall bra musik (the Smiths, Arcade Fire, Phoenix, MGMT). Fast det verkade bara vara jag och SBs klasskamrat som tyckte om den.

Imorgon borjar Musikhjalpen, och sa ar det Lucia! Nu ska jag jobba vidare, snart blir det en sen lunchrast. En tjej mittemot mig ater forresten morotter och hummus. Det ser lite konstigt ut. Forresten far man inte ens ata i biblioteket. Fy.

Inga kommentarer: