18 dec. 2010

Ja, se det snöar.

Vårt morgonflyg blev också inställt. Som tur var fick vi iallafall reda på det innan vi begav oss mot flygplatsen. Dagen har jag spenderat med att försöka få tag på BA via telefon för att boka om flyget. Jag fick även promenera i snön (redig kramsnö som låter knirr-knarr när man går) till Sainsbury's. Snö är mysigt, så länge den inte gör att man inte kommer dit man vill komma. Jag tog några bilder men orkar inte leta upp kamerasladden i väskan, så jag bjuder på en bild från i våras istället som egentligen inte har något med snö att göra.
Jag trodde ju att jag skulle ha varit i Sverige nu och har därför varken någon hårborste eller tillräckligt med underbyxor med mig. Jag vet inte om jag orkar återvända till Goldsmiths House, det beror på när vårt nästa flyg går. Annars får jag väl köpa nya underkläder och en borste. Kanske åker vi till Westfield imorgon. Vi får se. Jag hade så gärna velat vara i Sverige till fjärde advent, men jag får väl helt enkelt göra det bästa av situationen.

Nu ska jag göra mig ordning för sängen, SB sover redan (han sov åtta timmar inatt, jag hade huvudvärk och sov i tre timmar men är ändå vaken). Imorgon vet jag förhoppningsvis när vårt flyg går. Godnatt!

Inga kommentarer: