2 dec. 2010

Jag lever.

Vad det an nu var jag hade har det nu utvecklat sig till en riktig forkylning med allt som hor till: hosta, snuva, forkylningshuvudvark. Men det kanns bra. En forkylning kan jag hantera. Det ar laskigare nar man inte riktigt vet vad som ar fel och bara mar riktigt elandigt. Forkylningar gar over.

Jag ar ledig imorgon. Forst och framst ska jag sova hur lange jag vill. Sedan ska jag spendera resten av dagen, eller iallafall eftermiddagen, med att gora vettiga saker i biblioteket. Det ska bli riktigt kallt imorgon, -7 grader pastar yr.no. Idag ar det bara nagon minusgrad ute (bara och bara) men ar anda SVINkallt. Aven fast jag har extra sockar i skorna fryser jag om tarna. Huh.

Nu ska jag forsoka vara lite effektiv, oversatta finskatexter, borja jobba pa min muntliga presentation om Tove Jansson och skriva fardigt min fonetikuppgift.

Inga kommentarer: