6 dec. 2010

Stressad Malin.

Jag sitter i biblioteket, i vanlig ordning. Jag var ju sjuk hela forra veckan och orkade darfor inte studera, sa nu ligger jag ratt mycket efter med mitt arbete. Om en vecka ska jag skicka en lista med passande bibliografi till min long essay och om precis 2 veckor ska min sista fonetikuppsats (forhoppningsvis nagonsin) in. Och om elva dagar aker jag hem till Sverige. LITE stressad. Forresten gick det bra med min muntliga Tove Jansson-presentation pa finskan. Jag glomde kanske andas lite nar jag laste den, men lararen sa att den var “excellent” = glad Malin.

Nu ska jag fa lite mer arbete gjort innan jag tar bussen till Camden och handlar. Jag har namligen ingen mat hemma, alls, och har dessutom inte atit redig mat pa evigheter. Sa ikvall ska jag laga till en riktig maltid. Inga nudlar, ingen fardigsoppa, inga mackor.


(Tummen upp for Calles lugg!!)

Inga kommentarer: