9 dec. 2010

Hej.

Jag sitter och somnar i biblioteket (ja, jag spenderar all min tid i biblioteket numera). Det ar nog en kombination av for lite somn, arstiden och luften i biblioteket. Kvavt och varmt. Igar traffade jag iallafall en kompis som ar i London, skont att inte behova tanka pa allt plugg for en gangs skull. Forst tankte jag aka hem och lagga mig istallet eftersom jag tyckte att det var lite langt att bege sig hela vagen till Earl's Court, men ar i efterhand ratt glad att jag inte gjorde det. Dessutom gar det anda ratt snabbt om man tar tunnelbanan. Imorgon ar det Nobel + min namnsdag (far se om nagon kommer ihag) vilket innebar att jag flyger hem till Sverige om en vecka. Jag laste att det kanske ska snoa i London igen nasta vecka. Hoppas verkligen att det inte ar sant. Snoar det nasta fredag lar jag inte komma nagonstans. Imorgon ska jag forhoppningsvis aka till Winter Wonderland i Hyde Park och dricka varm choklad. Forra aret hallde jag varm choklad over hela mig sjalv. Men det var forra aret. Jag har mognat sedan dess.

Inga kommentarer: