8 feb. 2011

):

Såhär såg jag ut i morse. Det var innan jag gick och simmade. När jag tog av mig klänningen i omklädningsrummet såg jag att den börjar gå sönder. Den är redan sönder, i armhålorna. Det gör mig ledsen. Min favoritklänning börjar också gå sönder. I-landsproblem, jag vet, men så är det. Dessutom behöver jag köpa nya underkläder. Imorgon ska jag kanske besöka H&M och köpa en klänning som kan bli min nya favoritklänning. Inte för att jag egentligen har råd.


Nu ska jag sluta deppa över klänningen. Om tio minuter har jag en timme finska, där vi ska översätta världens omöjligaste text om Kalevala som innehåller typ en miljon participformer som jag inte förstår mig på. Alls. Sedan ska jag göra finskaläxan och jobba på min long essay som jag har ignorerat i två veckor.

Inga kommentarer: