12 feb. 2011

Lördagspepp!

Det är lördag! Jag har reading week och ska göra roliga saker idag, som att titta på Mello och Go'kväll lördag som idag gästas av min favorit Mark Levengood. Också ska jag göra fisksoppa till SB. Men först måste jag plugga lite, bl.a. måste jag läsa en studie om franska barn med autism, eller något sådant, (SPÄNNANDE VÄRRE) och översätta en engelsk text till finska. 

Var det någon annan som såg Skavlan igår? Först och främst, varför är Carola alltid med i Skavlan? Jag förstår inte alls. En annan sak jag inte alls förstod var den svenska diplomaten. Varje gång hon sa något dåligt om den nuvarande generalsekreteraren i FN (ja, jag visste vem Ban Ki-moon var innan jag såg Skavlan igår, det borde man faktiskt göra) klappade och tjoade publiken. Jag tyckte att det var obehagligt. Om han nu är en så svag och dålig ledare som hon faktiskt påstår så är det ju verkligen inget att klappa åt. 

FÖRRESTEN. Jag såg nyss att trädet utanför mitt fönster är helt grönt av små knoppar! Nu ska jag komma igång med plugget. Hej hej. 

Inga kommentarer: