1 feb. 2011

Semla!

Jag fick en semla! Och den var god. Så nu är jag nöjd. Nästa semla äter jag nog hemma i Sverige.


Efter att jag lämnade av en snuvig och förkylld pojkvän vid Regent's Park Station promenerade jag hem genom parken. Jag tog några bilder, men det var lite mulet och såg så trist ut. Istället får ni en bild på himlen som började spricka upp just precis då.


Min hjärna har redan tagit helg trots att det bara är tisdag. Kanske för att jag bara har fyra timmar föreläsningar kvar. Å andra sidan behöver jag skriva en presentation till finskan på torsdag och lämna in fonologiläxan och min uppsats på fredag.

Just nu lyssnar jag på Husmorsskolan och gör lite finska. Sedan ska jag skriva lite på min uppsats. Ikväll måste jag börja med min presentation. Problemet är att jag inte har en aning om vad jag ska prata om, jag får hitta på något jag är intresserad av. Musik kanske?

Inga kommentarer: