8 feb. 2011

Essay plan

Jag kom igång med min long essay idag till slut! Jag har iallafall gjort en preliminär planering som jag har satt upp på väggen. Men den är, som sagt, bara preliminär. Imorgon ska jag köpa fint papper i någon fin färg så jag blir lite glad varje gång jag tittar på min plan. Men jag börjar nog bli mer och mer säker på att det här faktiskt kan gå bra. Jag har fortfarande mycket arbete framför mig, det vet jag, men jag har redan identifierat några problem som jag ska fokusera på. Dessutom behöver jag ju inte svara på dem, och det är ju skönt.

Pierre + long essay-plan.

Förutom att köpa fint papper ska också läsa om två studier till min long essay (minst, vi får väl se hur lång tid det tar) och bege mig till H&M på Oxford Street för att se om de har några fina klänningar. På H&M i Camden hittade jag i helgen en fin klänning med svalor (?!), men tyvärr bara i storlek 36. Jag håller tummarna att de har en i min storlek på Oxford Street!


Inga kommentarer: