30 apr. 2011

Glad valborg allihop!

Rätt sent igår (åtta-tiden, jag hade gått upp tidigt och var trött) tog jag tåget till SB. Sedan satt jag i hans kök och åt pizza och tittade på några avsnitt ur första säsongen av United States of Tara. Och så gjorde jag tsatsiki. Kanske inte den bästa jag har gjort, men jag tror ändå att SB var lite impad. Fast han brukar bli mer impad när jag kan namnen på Marvel-figurer.

Nu sitter jag på mitt rum. Varken en särskilt rolig valborg eller lördagskväll. Jag tänkte kanske försöka skriva lite pragmatikuppsats, det gick sådär med det igår. Eller så ska jag kanske bara titta på Så ska det låta och dricka lite te. Ta tag i saker imorgon istället. Det är ju ändå trots allt valborg. Hur kan det vara första maj imorgon? Hur tokigt är inte det?

Tjurig hund. Inget med texten att göra.

Inga kommentarer: