28 apr. 2011

Min dag

Gick upp vid åtta och promenerade i parken, åt havregrynsgröt till frukost, läste igenom min dissertation, pluggade lite finska, promenerade till Regent Street för at titta på flaggorna. Blev lite besviken, det var mycket finare i tidningen än IRL.

Oxford Circus + turister.

Slank in på EAT och köpte lite kaffe, stannade till i parken för att läsa tidningen.
Som, surprise surprise, mestadels handlade om bröllopet imorgon. Jag passade också på att äta en BLT-macka.
Däremellan råkade jag hamna på H&M där jag köpte en ny klänning, två par trosor på rean och två par leggings.
Nu ska jag läsa igenom min dissertation, för vad jag tror är sista gången någonsin. Jag planerar att skicka in den ikväll. Egentligen hade jag planerat att skicka in den imorgon, men jag tror inte att en dag till gör så stor skillnad eftersom jag är färdig. Tror jag. Först ska jag fixa lite te. Hej hej!

Inga kommentarer: