3 apr. 2011

Vet ni.

Jag har börjat skriva på min avsiktsförklaring (låter inte det superseriöst?) till masterprogrammet i ABM ("arkiv, biblioteks- och informationsvetenskap respektive museologi") i Lund. Jag har 500 ord av max 1500, det är nog en bra början. Däremot vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Kanske borde jag ha börjat skriva det här tidigare eftersom jag måste skicka in det senast 15 april (helst tidigare), fast jag har ju inte riktigt heller haft tid. Men nu har jag börjat. Jag ska skriva på det mer imorgon, nu ska jag jobba lite på min fonologiuppsats. Planen är att skicka in den tidigt nästa vecka så jag har det helt överstökat och kan skriva avsiksförklaringsbrev och pragmatikuppsatser. Dessutom borde jag börja plugga lite finska. Och nu börjar jag bli lite stressad. Hej hej.

Inga kommentarer: