8 apr. 2011

Trist, tristare, Malin?

Herrejisses så tråkiga mina blogginlägg har varit på senaste tiden. Bara plugg, uppsatser, dissertations och ännu mer plugg. Suck. Jag pallar inte ens läsa det själv. Fast jag har ingenting intressant att skriva om, jag orkar inte tänka på någonting annat än just plugg. Dessutom gör jag inga roliga saker, alls.

Ikväll ska jag tvätta. Imorgon ska jag bege mig till SB och få hjälp med mitt brev till Lund. Och på torsdag åker jag hem till Sverige. Jag började slänga i en massa saker igår i min väska som jag behöver ta med hem och då vägde den 13 kg, men det är fortfarande en hel del kvar. Som tur är får min väska väga max 23 kg. Å andra sidan är det inte roligt att släpa på en tjugokilosväska. Jag kanske skulle ta tåget till Heathrow istället för tuben? Ja, ni ser ju. Spännande värre.

Inga kommentarer: