9 jan. 2012

Årets första blogginlägg!

Jag har inte bloggat på en mindre evighet men har haft fullt upp! Bl.a. har jag blivit Lundabo och flyttade in bara för en knapp vecka sedan. Jag har också arbetat en massa med projektet - i övermorgon har vi presentation, på fredag måste vi skicka in projektplanen, en individuell artikel och kursdagbok, på måndag börjar en ny termin och med den nya kurser! (inga uppehåll mellan terminerna här inte) Dessutom har P varit i Sverige, så all tid som inte gått att flytta, plugga och äta julmat har jag spenderat med honom. Men nu är jag inflyttad, projektetarbetet är snart slut och P är i Spanien.

Just nu sitter jag vid köksbordet och pluggar (+målar naglarna; obligatorisk suddig mobelbild nedanför!), ikväll ska jag laga purjolöks- och potatissoppa och öva på mitt tal! 



Inga kommentarer: