12 jan. 2012

Black suede shoes.

Godmorgon! Jag har nyss kommit upp ur sängen (jag vaknade kl 5 av något som brakade till, vilket jag efter två rundor i lägenheten kom fram till kom från grannlägenheten, men sedan kunde jag inte somna om på en-två timmar) och äter frukost - havregrynsgröt och earl grey.

Presentationen igår gick över förväntan, iallafall för min del. Så jag gick och köpte nya skor för att jag var så duktig! 50% på Bianco. På kvällen såg jag sedan Jane Eyre på bio - den var också bättre än jag trodde!


Idag måste jag skriva på min individuella artikel - planen är att börja skriva på kursdagboken när jag har ett första utkast av artikeln. Jag hade också planerat att cykla in till centrum men det ska visst blåsa och regna hela dagen. Det blir nog en liten promenad till Netto istället så får jag gå in till centrum imorgon innan jag tar tåget till Helsingborg. Nu ska jag klä på mig och komma igång med artikeln. Tjipp!

Inga kommentarer: