30 jan. 2012

Glasögon + databasteori.

Hallå! Idag har jag tittat på glasögon! Jag har velat köpa nya hur länge som helst men har börjat ta tag i det nu - jag var ju på synundersökning för lite mindre än två veckor sedan, idag tänkte jag att jag skulle kolla lite på bågar. Däremot får man inte ta med bågar hem och prova. Vilket jag tycker är rätt kasst. Expediten förklarade varför, om jag ska vara ärlig lyssnade jag inte riktigt. Men de har iallafall en webbkamera. Jag ska nog ta tag i det nu i veckan, gå dit igen, släpa med mig någon som smakråd och bestämma mig för en modell.


Annars händer inget spännande, jag läser fortfarande databasteori och ska jobba - enbart - med databaser tills på torsdag om två veckor. Och jag fryser. Det är så kallt. Och ska bli ännu kallare enligt yr.no (-14 senare i veckan). JAG VILL INTE. Nu ska jag göra linsgryta. Tack och hej.

Inga kommentarer: