3 feb. 2008

Malin har varit duktig och gjort muffins!

Det finns så läskigt många bloggar att det ibland - rätt ofta, faktiskt - känns totalt onödigt att även jag skulle ha en. Förr i tiden gick det rätt bra att skriva dagbok istället, men nu vill väl alla bli uppmärksammade. Eller något... Chansen att folk ens skulle hitta min är iallafall väldigt liten. Sådant märker man rätt snart när man som jag även tycker det är intressant att läsa andras bloggar, där de i sin tur länkar till 20 andra bloggar, och nästan alla som kommenterar har en egen blogg. Däremot är det här det läskigaste jag någonsin har sett i bloggsammanhang. HUH!

Nu i närmaste framtiden ska jag nog ändra färger och sådant på bloggen. Svart är så tråkigt (fast lättast att matcha annat med, antar jag). Men, vamos a ver.

Idag har jag bakat morotsmuffins, som t.o.m. blev rätt goda. Men om jag ska baka dem igen (vilket jag antagligen lär göra eftersom det bara är några kvar, och vi har hela kylskåpet fullt med morötter) vill jag nog ha ännu mer morötter och citronjuice. Jag är äckligt förtjust i citronjuice. Därför borde mitt nästa projekt (i brist på projekt...förutom körkortsprojektet som aldrig kommer igång) bli citronmuffins. Mums!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jag hittade hit i alla fall! Tycker du har en trevlig blogg!