9 apr. 2009

Åh Gud, jag döööör

Jag försöker arbeta med min uppgift, så jag kan få gå ut i solen, träffa Pontus ikväll och roa mig imorgon (inte FÖR mycket, det är trots allt långfredag och Jesus dör). MEN DET GÅR INTE! Del tre av första frågan handlar om conservativity. Förstår inget av vad Nathan har skrivit. Kollar på Wikipedia för att se om jag förstår mer. Hittar det här: http://en.wikipedia.org/wiki/Conservativity_theorem VAD ÄR DET DÄR?! Dessutom är jag inte ens säker på att mina första svar är rätt. På fråga två ska vi skriva - eller illustrera med träd - "Logical Forms", dvs hur våra meningar ser ut egentligen, syntaktiskt. Åter igen förstår jag ingenting. Det här blir en rolig eftermiddag.

1 kommentar:

Anna sa...

Åh. Just trädgrejerna tyckte jag också var svinigt svårt då det begav sig. Hoppas att du får tid att gå ut i solen i alla fall, Sverige är underbart idag :)