23 apr. 2009

Neonbibel.

Jag har lite bekymmer just nu. Igår kväll bestämde jag mig plötsligt för att, nej, jag kanske skulle hoppa av. Kanske. Jag berättade det för Stefanie i Chandler House när jag tittade på min L&M-tenta (det som jag tyckte var så lätt, och fick mitt sämsta resultat hittills), och hon tyckte att jag skulle kontakta min tutor eller Hans. Men hon sa att jag egentligen inte behöver bestämma mig förrän september, och jag sa också att jag skulle prata med lite folk och tänka på det... Iallafall kom SB in i London. Jag vet inte om det är bra eller dåligt (jättebra för SB, klart). Jag kan inte komma fram till om jag bara ska bege mig hem (och läsa till bibliotekarie i Borås, ho), eller om jag ska stanna. Jag har lyckats få i mig själv att jag inte alls gillar lingvistik. Det stämmer ju inte. Eller gör det det? Ja, jag vet inte...jag tänker alldeles för mycket. Oroar mig för dumma saker jag inte borde oroa mig över, utan ta itu med när jag väl kommer dit. Men så fungerar ju inte jag. Jag har ångest och driver mig själv nästan till panik istället. Och därmed gör jag allt så mycket jobbigare.

Dum, är jag (focus movement av "dum", om ni är intresserade).

Inga kommentarer: