3 feb. 2010

Isch, vill inte prata om hur presentationen gick. Jag är duktig på att bli extremt nervös. Jag känner hur jag är helt knallröd i ansiktet, stammar, och inte har en aaaning vad jag pratar om. Nåväl. De andra påstår att det gick bra, men jag vet inte. Å andra sidan, om jag var riktigt riktigt dålig, då borde det väl inte vara någon idé att säga det motsatta? Iallafall så slipper vi tydligen lämna in något syntaxrelaterat till slutet av mars. Påstods det. Hoppas det stämmer.

Jag har rätt mycket att göra imorgon, jag lyckades inte läsa något till min pragmatikuppsats idag. Så det måste jag göra imorgon, mycket. Dessutom måste jag plugga en hel del finska (vi har börjat med dåtid, och där händer rätt många konstiga saker, som jag måste försöka lära mig utantill), och läsa en text till min pragmatics and cognition back-up. Dessutom måste jag städa mitt rum, det är rätt stökigt, gå en promenad och tvätta rödtvätt.

Inga kommentarer: