27 feb. 2010

Sol inne.

Det är få saker som gör mig så glad som när man vaknar på morgonen och solen skiner utomhus. Däremot vaknar jag alltid så tidigt för att det är så ljust ute. Att dra för gardinerna hjälper precis inte, de släpper igenom rätt mycket ljus. När jag bodde i Hawkridge hade jag motsatt problem, gardinerna var så tjocka att jag kunde sova bort halva dagen för att det var så mörkt i mitt rum. Jag köpte ett par byxor på H&M igår och begav mig faktiskt ut tidigare idag. Så fort jag stack näsan utanför dörren började det såklart att regna. Dessutom är Paddington fullt av turister på helgerna. Väl i parken fick jag prestationsångest av alla andra joggare. Vid ett tillfälle stötte jag på en klunga av hela 50 st. Inte roligt. Nu skiner solen igen, jag tänkte passa på att städa lite på mitt rum. Sedan ska jag plugga. Yay.

Inga kommentarer: