23 feb. 2010

Socker.

Jag vet inte om det är en massa hormoner som far runt (eller bara det faktum att jag egentligen är rätt tjock, psykiskt), men jag har mer eller mindre bara ätit socker hela kvällen. Jag HAR bara ätit socker snarare. Nu är jag sockerhög, har inte ätit middag och mår lite konstigt. Vilket också kan vara hormoner eller att jag börjar bli förkyld. Dessutom har jag ont i nacken. Det högg till när jag sprang till bussen innan. Aj aj aj. På tal om att springa är det vad jag borde göra imorgon. Dessutom har jag rätt mycket syntax och pragmatik att läsa, jag har inte kommit fram till om jag ska bege mig till skolan, skriva ut alla papper och sätta mig i biblioteket eller om jag ska sitta hemma framför datorn. Det första alternativet är kanske lite roligare och effektivare. Sedan vill jag gå på bio. Jag vill jättegärna se A single man. Jag har inte heller träffat SB på evigheters evighet (en och en halv vecka), så jag vill ju gå med honom. Frågan är hur jag ska få med honom att se A single man. Hmm.

Inga kommentarer: