1 feb. 2010

MEEH.

Jag har så mycket att göra och tänka på, det är kanske därför jag är mer ofokuserad än vanligt. Jag kan inte alls koncentrera mig. Det är nog den där presentationen imorgon som spökar också, jag vet inte fortfarande vilken del jag ska presentera, och har fortfarande inte fått den senaste versionen skickad till mig. Dessutom är jag självklart nervös att tala inför klassen. Men det äär ju inte så farligt egentligen. Försöker jag intala mig själv

Att vara nervös, uttråkad och okoncentrerad är en väldigt dåligt kombination, man får ingenting gjort, dessutom är jag väldigt duktig på att äta vid sådana tillfällen. Jag har inte ätit någon riktig middag ikväll, bara småätit. Klockan är snart nio, har jag inte varit vidare effektiv tidigare ikväll lär jag inte bli det nu heller. Jag ska nog skriva brev till mormor och morfar istället. Jag får översätta mormors brev också och se om jag kan skriva några rader på finska till henne.

Uppdatering: inte ens det klarar jag av. Jag ger upp. Jag går och lägger mig med en kopp te istället. Godnatt!

Inga kommentarer: